سایر ورزش ها

سرمربی تیم تپانچه تا یک ماه آینده مشخص می‌شود



به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی صبح امروز با حضور در سالن ۸۰ خط از اردوی تیراندازان در بخش نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رشته تفنگ و تپانچه بازدید کرد. ناصر رسولی، دبیر کل و یوسف آجرلو، سرپرست سازمان تیم‌های ملی نیز وی را همراهی کردند.

مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی در جمع ملی‌پوشان و کادر فنی تیم‌های ملی عنوان داشت: بعد از المپیک پاریس و استراحتی کوتاه اردوها از سر گرفته شد. همه شما سوابق درخشانی دارید و عناوین زیادی دارید به خصوص فروغی که با طلای المپیک برای کشور افتخار آفریده است.

وی در ادامه در خصوص اردوی تیم ملی تپانچه گفت: جلساتی را برگزار کردیم و ۵ نفر برای هدایت تیم ملی تپانچه برنامه خود را به کمیته فنی ارائه کردند اما به نتیجه نرسیدیم و خانم سلطانی به عنوان مربی تیم را هدایت می‌کنند تا در یک ماه آینده سرمربی را نهایی کنیم‌. اگر هر یک از شما عزیزان هم پیشنهادی دارید به ما اعلام کنید. نظر شما برای ما مهم است.

رئیس فدراسیون تیراندازی در خصوص اردوی تیم‌های ملی تفنگ در هر سه رده سنی گفت: حسین باقری، هدایت جوانان و نوجوانان را در اختیار داشت و سطح آنها را ارتقا داد. در حال حاضر تمام رده‌های تفنگ نیز به وی سپرده شد امیدوارم ترکیب کادر فنی تفنگ این تیم را به سطح عالی برسانند.

وی تصریح کرد: شما ورزشکاران با تجربه‌ای هستید و باید تمرینات و برنامه‌های خود بدنسازی و سایر موارد با جدیت پیگیری کنید و موضوعاتی که در گذشته در آن ضعف‌هایی وجود داشته است، برطرف شود.

در ادامه حسین باقری سرمربی تیم ملی تفنگ و مریم سلطانی مربی تیم ملی تپانچه توضیحاتی را در خصوص روند برگزاری اردوها، سطح رکوردها و آمادگی تیراندازان و برنامه‌های دو سال آینده توضیحاتی را ارائه کردند.

علی کلاتی، سرمربی تیم ملی تپانچه نوجوانان و جوانان نیز در خصوص روند کار نوجوانان و جوانان گزارش کاملی ارائه کرد.

در حاشیه این بازدید و گفتگوی رئیس فدراسیون با کادر فنی تیم‌های ملی مقرر شد با توجه به برنامه رقابت‌های اعلام شده توسط فدراسیون جهانی، تیم‌های ملی تفنگ و تپانچه اردوهای خود را به صورت همزمان برگزار کنند.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه