آخرین اخبار

این نبرد نابرابر است



استقلال با نظارت سرمربی جدید به مصاف النصر می‌رود. پیش‌بینی شما چیست؟
همه چیز ناشناخته به نظر می‌رسد و به نظر من نبردی نابرابر است. استقلال در شرایط باثباتی نیست. هر چند می‌گویند سرمربی جدید یعنی موسیمانه عامل ثبات خواهد شد اما به نظرم اول باید عملکرد استقلال را ببینیم.
 
انتقادات نسبت به انتخاب سرمربی استقلال زیاد است. یکی مثل حسن روشن که می‌گوید او برای رزومه درست کردن به ایران آمده است. موافق هستید؟
خیر. اما نسبت به ناشناخته بودن این مربی همه ما حساس هستیم. البته ملیت مربی مهم نیست‌، مهم این است که بتواند در این شرایط حساس استقلال را به یک وضعیت خوب و باثبات برساند تا همه دوباره به این تیم امیدوار شویم.
 
به نبرد نابرابر بین استقلال و النصر اشاره کردید. دقیقا چه شرایطی وجود دارد که این نبرد را نابرابر می‌دانید؟
النصر ثبات مدیریتی و مربی دارد. اما استقلال بحران‌های متعددی را پشت سر گذاشته و حالا با یک سرمربی جدید سومین مسابقه خود را در لیگ نخبگان پشت سر می‌گذارد.
 
موسیماته باید به چه نکته‌ای توجه کند تا تیمش به پیروزی برسد؟
هیچ چیز مهم‌تر از شناخت با بازیکنان نیست. اما می‌دانیم که در این مدت کوتاه شناخت حاصل نمی‌شود. بنابراین فقط باید به همفکری فکر کرد. جریان فکری یکنواخت و حرف شنوی بازیکنان از موسیماته بسیار چاره‌ساز است.
 
پیش‌بینی شما از نتیجه مسابقه استقلال و النصر چیست؟
البته که استقلال کار بسیار سختی دارد اما باید نتیجه لازم را بگیرد. کار در لیگ نخبگان خیلی سخت است. کوچک‌ترین لغزش ممکن است کل کار را خراب کند. تیم باید هوشیار به میدان برود و در برابر مهاجمان پرسرعت النصر با اعتماد به نفس بازی کند. دفاع استقلال هم باید مستحکم‌تر باشد. البته نمی‌خواهم خیلی دقیق دراین باره صحبت کنم. اما برخی از ضعف‌های فنی وجود دارد که امیدوارم موسیمانه آنها را برطرف کند.
 
به آینده تیم امیدوار هستید؟
قطعا امیدوار هستیم. موسیمانه یا هر مربی دیگری باید به استقلال کمک کند تا به جایگاه اصلی خودش برگردد. ما بی‌صبرانه منتظر روزی هستیم که این تیم بتواند به کورس قهرمانی برگردد.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع جام جم آنلاین

نوشته های مشابه