توپ و تور

باخت عطایی در روز برد اکبری/ شهداب طلسم شکنی کرد



ارتباط ورزشی:ارتباط ورشی:ارتباط ورزشی:به گزارش خبرنگر مهر هفته پنجم لیگ برتر والیبال، با برگزاری ۶ دیدار در شهرهای اصفهان، اردکان، گرگان، تهران، رفسنجان و مشهد پیگیری شد.

در یکی از دیدارهای این هفته شهداب یزد که نایب قهرمان فصل قبل و همچنین نایب قهرمان جام باشگاه‌های آسیاست به مصاف پاس گرگان رفت. شهداب در چهار هفته گذشته شرایط خوبی نداشت و یک برد و دو باخت کسب کرده بود اما امروز توانست سه بر یک با امتیازهای ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳، ۱۴ بر ۲۵ و ۲۲ بر ۲۵ به پیروزی برسد.

پیکان تهران هم که پس از دو باخت، هفته گذشته مقابل تیم مدعی طبیعت اولین برد خود را به دست آورد، امروز به مصاف شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در چادرملوی اردکان رفت و سه بر یک با امتیازهای ۲۱ بر ۲۵، ۲۱ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۷ بر ۲۵ به پیروزی رسید.

شاگردان بهروز عطایی در فولاد سیرجان ایرانیان هم مهمان سایپا تهران بودند. فولاد از سه مسابقه‌ای که انجام داده تنها مقابل طبیعت شکست خورده و در دو دیدار دیگر خود به پیروزی رسیده بود. در مقابل، سایپا چهار مسابقه انجام داده که تنها در یک دیدار به پیروزی رسیده بود. با این حال امروز توانست فولاد را سه بر دو با امتیازهای ۲۰ بر ۲۵، ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۲۱، ۲۰ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۱ شکست بدهد.

نتایج کامل دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر مردان به شرح زیر است:

چادرملو اردکان ۱ – پیکان تهران ۳

پاس گرگان ۱ – شهداب یزد ۳

سایپا تهران ۳ – فولاد سیرجان ایرانیان ۲

مس رفسنجان ۳ – مهرگان نور ۲

سپهر صدرا مشهد صفر – صنعتگران امید ۳

گیتی‌پسند اصفهان صفر – شهرداری ارومیه ۳

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه