فوتبال و فوتسال

دقیقی: فوتبال «سوپرهیچانی» را ارایه دادیم/ هدف‌مان حفظ تیم است



ارتباط ورزشی:ارتباط ورشی:ارتباط ورزشی:به گزارش خبرنگر مهر سعید دقیقی پس از پیروزی سه بر یک تیمش برابر استقلال در هفته نهم لیگ برتر گفت: بازیکنان ما تاکتیک پذیر هستند و همه عوامل باشگاه کمک کردند که بتوانیم به پیروزی برسیم. با شناختی که از استقلال داشتیم برنامه ریزی کردیم که بازی سوپرهیجانی داشته باشید تا تماشاگران لذت ببرند.

وی ادامه داد: ما روی یک اشتباه گل خوردیم اما در ادامه بازیکنان خیلی خوب تاکتیک ها را انجام دادند و می توانستیم به گل چهارم هم دست پیدا کنیم. تیم ما حرف های زیادی برای گفتن دارد و با کمک همه عوامل باشگاه به این موفقیت خواهیم رسید. قطعا حمایت هواداران هم تاثیرگذار است.

سرمربی تیم فوتبال خیبر ادامه داد: ما دنبال اهداف بلند هستیم اما این که بتوانیم تیم را در لیگ برتر نگه داریم. استقلال با این همه بازیکن و امکانات در خرم آباد سه گل خورد. بازیکنان من فوق العاده بودند و باید قدردان آنها باشیم. هدف کوتاه مدت ما این است که بتوانیم تیم را حفظ کنیم. خدا را شکر که یک پله در جدول صعود کردیم. هدف همه باید این باشد که تیم را حفظ کنیم و بالاتر برویم. 

سعید دقیقی افزود: ما برای بهتر شدن نیاز به تغییراتی داریم. برخی بازیکنان شایسته هستند اما نه می توانم به آنها کمک کنم و نه آنها به من کمک می کنند. ما در پنجره نقل و انتقالات تغییراتی خواهیم داشت. البته بازیکنان باکیفتی هم داریم که امیدوارم بتوانیم شرایط خوبی را با هم تجربه کنیم.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه