آخرین اخبار

موسیمانه نقشه‌های خوبی در سر دارد



به نظر می‌رسد در روزهای اخیر انتقاد نسبت به موسیمانه بالا گرفته است. شما دراین باره چه نظری دارید؟
فکر می‌کنم یک سری افراد درباره شرایطی که واقعا وجود دارد اطلاعات ندارند و به همین دلیل راحت درباره موسیمانه حرف می‌زنند. آنها فاقدمطالعه هستند.اودرآفریقا یاهرجای دیگری که کارکرده کارنامه خوبی ازخود برجای گذاشته است.عنوان قهرمانی هم درکارنامه دارد.همه مربیان ایرانی قابل احترام هستندو برای تک‌تک آنها ارزش قائل هستیم اما بایدباخودمان صادق باشیم. مربی ایرانی دیگر روی نیمکت استقلال جواب نمی‌دهد. الان موسیمانه رزومه خوبی دارد و می‌تواند کمک شایانی به تیم بکند.موفقیت اوموفقیت کل خانواده استقلال است.اگر اوموفق شود سرهمه ما بالاست وبابت موفقیت تیم خوشحال می‌شویم. 

گویا در مراسم معارفه موسیمانه هم حضور داشتید. 
بله. با توجه به همین معارفه باید بگویم صحبت‌های خیلی خوبی انجام داد و مصرانه می‌گفت که باید از سوی پیشکسوتان به او کمک شود. یکی از نکات بسیار خوبی که به آن اشاره کرد این بود که میانگین سنی استقلال باید پایین بیاید. 
 
الان مشکل استقلال همین سن و سال بالای بازیکنان است؟
این یکی از مشکلات است. موسیمانه نشان داد آنالیز خوبی از شرایط استقلال دارد. او در دیدار اخیر استقلال در لیگ نخبگان هم شناخت بیشتری پیدا کرد. متوجه شدیم او همه‌جانبه به همه بها می‌دهد و الان هم که دنبال جوانگرایی است. او می‌خواهد جایگزین‌های مناسبی برای همه بازیکنان پیدا کند. ما همه راضی هستیم. باید به استقلال کمک کنیم تا جایگاه خود را پیدا کند و هواداران در این راه باید کمک کنند. موسیمانه راه طولانی در پیش دارد و زمان هم باید به او داده شود. او برای ساختن دوباره استقلال، برنامه‌ریزی برای آن و پیاده کردن تفکراتش نیاز به این زمان دارد. 

چند روز پیش حسن روشن مصاحبه‌ای کرد و گفت موسیمانه هوش بالایی ندارد. در نقطه مقابل فکر می‌کنم شما اعتقاد دارید که هوش موسیمانه بسیار بالاست. 
بله. هر کسی نظر شخصی خودش را می‌گوید. من از نقطه نظر خودم صحبت می‌کنم. موسیمانه در جلسه معارفه بسیار خوب صحبت کرد و نشان داد هوش بالایی دارد. او تفکرات خوبی دارد و سیاست خوبی از خودش نشان می‌دهد. اگر حمایت شود هر کاری می‌تواند انجام بدهد. به نظر من که او از هوش بسیار بالایی برخوردار است. 
 
بحران استقلال را باید تمام شده بدانیم؟
ببینید، بحرانی هم اگر وجود داشت داخل مستطیل سبز نبود، در واقع بیرون از مستطیل بود. استقلال سالیان طولانی است که از بیرون ضربه می‌خورد. در این بین خیلی‎ها شیطنت می‎کنند. آنها دوست ندارند استقلال نتیجه بگیرد و یا این‌که به جایگاه اصلی خودش برگردد. خلاصه از بالا، پایین، این‌سو و آن‌سو بلا سر استقلال ریختند تا تیم نتیجه نگیرد. موسیمانه می‌تواند این بحران را مدیریت کند. با او شاهد حرکت رو به جلویی را شاهد خواهیم بود. موسیمانه نقشه‌های خوبی در سر دارد. 

جوری صحبت می‌کنید انگار آینده درخشان استقلال قرار است در همین فصل رقم بخورد. 
نگاه ما همیشه مثبت است. اگر نگاه منفی داشته باشیم به تیم ضربه زده‌ایم. ما هرچه داریم از استقلال داریم و حالا باید به این تیم کمک کنیم. سر سفره استقلال بودیم و حالا حرمت آن را نگه می‌داریم. احساس می‌کنم استقلال می‌تواند به روزهای خوب خودش برگردد. آرزوی همه هواداران همین است. امیدوارم به زودی شاهد تیمی باشیم که هم تماشاگرپسند فوتبال بازی می‌کند و هم دیگر هیچ استرس و حاشیه‎‌‌‌ای ندارد. 

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع جام جم آنلاین

نوشته های مشابه