آخرین اخبار

روزهای عجیب ستاره فوتبال ایران در امارات | قایدی این بار عکس سرمربی‌اش را استوری کرد


به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، یکی از دیدارهای حساس هفته ششم لیگ برتر امارات، میان الوحده و اتحاد کلباء در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی برگزار شد. این دیدار تقابل ستاره‌های ایرانی دو تیم نیز بود. احمد نوراللهی با شماره ۷ در ترکیب اصلی الوحده بود و مهدی قایدی، شهریار مغانلو و سامان قدوس نیز برای اتحاد کلباء بازی کردند.

پیش‌بینی می‌شد مهدی قایدی ستاره اتحاد کلباء در این دیدار باشد. وینگر-مهاجمی که طی ماه‌های اخیر در ترکیب این تیم و همچنین تیم ملی ایران درخشیده و گل‌های مهمی به ثمر رسانده است. قایدی اما آنچنان که باید نتوانست انتظارها را بر آورده کند. تا جاییکه ووک راسوویچ در دقیقه ۶۶ تصمیم گرفت شماره ۱۰ تیمش را تعویض و از بازیکن دیگری در پست او استفاده کند.

این تعویض چندان به مذاق قایدی خوش نیامد. او از خروج ناراحت بود و به تصمیم سرمربی اتحاد کلباء اعتراض کرد. اعتراضی که البته خیلی زود به پایان رسید و قایدی روی نیمکت نشست و ادامه بازی را تماشا کرد. در نهایت هم الوحده با احمد نوراللهی و همچنین هت‌تریک عمر خریبین (ستاره تیم ملی سوریه) موفق شد میهمان خود را شکست دهد و با ۱۳ امتیاز در رده سوم بایستد. اتحاد کلباء هم با این شکست ۷ امتیازی ماند و رده هشتم جدول را به خود اختصاص داد.

روزهای عجیب ستاره فوتبال ایران در امارات | قایدی این بار عکس سرمربی‌اش را استوری کرد

ماجرای ناراحتی قایدی اما پایان خوشی داشت. او بعد از بازی و خیلی زود به اشتباه خود پی برد و با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود، به تمجید از ووک راسوویچ پرداخت. قایدی عکسی از سرمربی اتحاد کلباء منتشر کرد و کنار آن نوشت : «بهترین ». این پایانی بود بر روی عجیب ستاره تیم ملی در ابوظبی. پایانی خوش برای بازیکنی که بعد از مدت‌ها نتوانست گل بزند یا بدرخشد.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه