توپ و تور

زنان والیبال ایران پایه ضعیفی دارند/به دنبال اجرای نمایش هستند



ارتباط ورزشی:به گزارش خبرگزاری مهر، لی دو هی سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران درباره انتصاب فریبا محمدیان به عنوان معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش اظهار کرد: حضور در ایران اولین تجربه کاری من در خارج از کره جنوبی است که به لطف مراعات و کمک‌هایی که محمدیان نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال به من کردند به خوبی در حال گذراندن آن هستم.

وی ادامه داد: محمدیان تمرکز و وقت زیادی روی پیشرفت بازیکنان ایرانی گذاشت که این موضوع باعث شد من بدون هیچ مشکلی به آموزش بازیکنان بپردازم و با اینکه چهار ماه بیشتر از همکاری من با او نگذشته است اما می‌توانم بگویم اشتیاق و اراده محمدیان برای پیشرفت والیبال زنان ایران کاملاً به چشم می‌آید. به همین علت علیرغم اینکه با شنیدن خبر انتصاب محمدیان بسیار خوشحال شدم و به او تبریک می‌گویم اما از شنیدن خبر رفتن او از والیبال زنان بسیار افسوس خوردم.

لی دو هی که در راستای توسعه فاکتورهای فردی و بهبود شاخص‌های تیمی، ۲۰ بازیکن را به اردو دعوت کرده است در این باره گفت: علاوه بر اینکه با دیدن مسابقات و از روش‌های دیگر در حال کشف بازیکنان هستیم یک اردو برای دیدن بازیکنان جدید برگزار کردیم و احتمالاً گروه دومی هم داشته باشیم.

وی ادامه داد: طی این زمانی که در ایران بودم متوجه شدم بازیکنان زن پایه ضعیفی دارند و به جای کار کردن روی توانایی‌های اولیه و پایه دنبال اجرای یک نمایش جذاب در مسابقات هستند که این باعث می‌شود در پیشرفت کردن محدودیت‌هایی داشته باشند.

لی گفت: این ضعف حتی در کار گروهی بازیکنان نیز دیده می‌شود. برای مثال نمی‌دانند حین بازی چه زمانی و به چه شکل از یکدیگر کمک بگیرند و همه این‌ها نیاز به آموزش دارد.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه